Family Fixer
Lyndsay dan sepupu Leslie nampaknya tidak dapat menjual rumahnya. Si kembar berhasrat untuk membawa gaya semula jadi yang sesuai dengan kawasan kejiranan, tetapi kejutan busuk mungkin menjejaskan bajet mereka.