Souls in the Balance
Spawn terpaksa bertindak apabila pendakwah gila dan membawa bom tangan, Cain menawan budak bisu. Sementara itu, Senator McMillan menerima panggilan Wynn, mengingatkannya siapa berkuasa, dan anak Wanda, Cyan telah diculik.