No Rest, No Peace
Selepas melepasi peristiwa tembak-menembak CIA, Spawn menghapuskan cyborg Overkill dan memaksa Twist mengangkat sumpah taat setia. Pembunuh CIA bernama Jess Chapel diberi tugasan luar negara terkini daripada Jason Wynn.