Dominoes
Tony Twist menghantar orang bawahan ke Rom untuk meminta maaf atas kematian Overkill. Pemburu Hellspawn yang cantik, Angela muncul. Sementara Wanda cuba menyiasat siapa yang melindungi pembunuh, Spawn menjadi tumpuan ketua CIA, Wynn.