She's Not Who You Think She Is
Pam semakin terkenal selepas episod "Dateline" disiarkan. Semasa dia melawan anak-anak Betsy dalam saman sivil untuk duit insurans, orang ramai menentangnya. Leah Askey mendapati kedudukannya sebagai peguam daerah dicabar oleh Mike Wood.