She's A Helper
Pam menjadi sumber sokongan bukan sahaja untuk keluarga Betsy, tapi untuk pihak polis dan Peguam Daerah Leah Askey semasa mereka membina kes. Russ mengupah Joel Schwartz, peguam bela jenayah terkemuka dari St. Louis.