She's A Good Friend
Mengisahkan tentang Pam Hupp, kawan rapat Betsy Faria dan orang terakhir yang melihatnya masih hidup selepas menghantar Betsy ke rumah pada malam pembunuhannya. Suami Betsy, Russ Faria, membuat panggilan 911.