Seorang remaja lelaki dan adik-beradiknya dikacau makhluk besar menyerupai manusia yang cuba memecah masuk rumah mereka di luar bandar Oklahoma. Trio pemburu hantu bertemu dengan makhluk seperti hantu di pulau terpencil di Michigan.