Seorang remaja Carolina Utara menyelinap keluar dari rumah untuk pergi janji temu berganda diserang anjing jadian agresif. Bertahun-tahun selepas pertemuan yang mengubah hidup dengan Bigfoot, seorang lelaki bersemuka semula dengan makhluk itu di Arkansas.