Boosted to the Max
Wajah yang dikenali kembali ke senarai 405, membawa bersamanya kereta baharu yang berpotensi menakutkan. Bekerja sendiri, Shawn cuba membuktikan kepada anaknya bahawa dia mempunyai apa yang diperlukan untuk naik pangkat.