The Fastest in the 405
Lima slot OKC untuk Senarai Amerika hampir ditetapkan. Ketua, Dave dan Ryan semuanya telah mengukuhkan kedudukan mereka. Murder Nova mesti menakluki perlawanan paling sukarnya untuk merangkul salah satu tempat yang tinggal.