The Cold Dark Road
Chief dan Ryan seri antara satu sama lain untuk perlumbaan pertama malam itu untuk menetapkan nada untuk pusingan kedua kelayakan Senarai Amerika. Seorang ahli OG 405 menolak keretanya terlalu jauh.