French Kiss
Menyenangkan orang dengan daya tarikannya sentiasa menjadi tugas untuk Ananya sehingga dia bertemu Cef Freny untuk memasak roti Perancis di Monér. Pertempuran epik manis dan masam. Adakah dia akan berjaya dapat sokongan keluarganya?