A Silly Affair
Mungkin tersesat mencari zukini dan menyalakan dapur, tetapi Anil Kapoor mendaftar untuk menjadi pelajar Cef Ganesh di Silly. Adakah tetamu istimewanya akan menyukai makan tengah hari kontinentalnya, atau memberinya rating buruk?!