Korean Kitchen Drama
Janhvi Kapoor menjadi tumpuan utama sambil menyediakan hidangan asli Korea dengan barangan Gen-Z miliknya. Tetapi adakah dia akan bertahan dalam piawaian masakan JW Marriott dan memenuhi jangkaan?!