Baby Alarm
Julia dan John menguruskan ular yang bersembunyi di dalam muka pintu rumah. Kemudian, sebuah keluarga yang ada bayi menemui ular kecil di dalam pembersih vakum. Serta, Julia perlu membebaskan hampir 30 ekor anak ular sawa baru menetas ke dalam hutan.