The Land of the Brown Snake
Apabila ular berbisa ditemui bersembunyi di sebuah tadika, Julia perlu bertindak segera supaya tiada kanak-kanak tercedera. Kemudian, seorang klien ternampak seekor ular tedung coklat di kawasan hartanahnya, ular kedua paling berbisa di dunia.