Monster of Oz
Di barat daya Australia, pemangsa tak yang sukakan jerung putih dan mako menimbulkan ketakutan raksasa laut di bawah air. Pembikin filem Dave dan Jennene Riggs menyertai Dr. Tristan Guttridge dan Rosie Moore bagi mengesan pembunuh itu.