Mothersharker: Hammer Time
Penyelidik Dr. James Sulikowski dan Beckah Campbell berhasrat menyelesaikan misteri tempat jerung tukul bunting bersalin menggunakan ultrsaun bawah air terkini dan teknologi tag kelahiran, dan ia lebih dekat daripada yang anda sedari.