Street Freak 426 Hemi Gremmie Lives!
Ia bergerak, ia berfungsi, dan ia bakar tayar dengan garing! Freiburger dan Finnegan menyiapkan AMC 1975 mereka yang dikenali sebagai The Hemi Gremmie dan mengambilnya untuk ujian jalan raya pertamanya.