Charger vs. Charger!
Freiburger dan Finnegan membawa Dulcich dan Tony Angelo bersama untuk membawa General Mayhem dan Death Metal Charger untuk dilenjan di DirtFish. Lihat perbandingan kedua-duanya dalam pertempuran epik Charger '68 yang sangat berbeza.