Rescued Restoration
Selepas kebakaran memusnahkan rumah mereka, ibu bapa baharu mengalami tekanan emosi dan kewangan kerana hubungan dengan kontraktor mereka menjadi teruk. Kini, Rico dan pasukannya tiba untuk membantu pemilik rumah ini.