Our Contractor Is at the Neighbors
Pasangan ini meminta bantuan profesional selepas menyedari pengubahsuaian rumah mereka tertangguh, tetapi kontraktor mereka yang leka terus menjejaskan rancangan mereka. Rico dan pasukannya tiba untuk menguruskan projek tersebut untuk memastikan ia siap.