Pengubahsuaian kabin bingkai A menjadi mimpi ngeri pasangan ini apabila kontraktor mereka dan keluarganya mula menetap di sana secara haram. Dengan hanya sedikit tinggal dalam peruntukan, mereka minta bantuan Rico untuk memastikan rumah mereka siap.