The Ginger Monkey Is Going Under
Cef dan pemilik Ginger Monkey di Chandler, AZ, ada banyak pengalaman namun gagal memenuhi permintaan di restorannya yang berkapasiti tinggi. Ada sesuatu yang tidak kena dengan gambar ini, dan Robert Irvine bersedia untuk menyelesaikan misteri itu.