Fixing a Family in Houston
Bergelumang dalam hutang dan dibelenggu pergaduhan, Habanera and the Guero di Houston, TX, hampir ditutup. Robert Irvine perlu meyakinkan pemilik untuk kurangkan sifat kawalan obsesif terhadap pasangan dan cefnya atau berisiko kehilangan segala-galanya.