Revisited: Helping One of Our Own
Robert Irvine kembali ke Rosie's Cafe di Escondido, CA, tempat dia pernah membantu pemiliknya, Kaitlyn, yang sejak itu telah mengalami kemalangan kereta yang hampir membawa maut. Robert kembali untuk membantu bil perubatannya yang semakin meningkat.