A Hawaiian Paradise Pool
Pool Kings mencipta semula syurga pulau Hawaii betul-betul di luar pintu keluarga ini. Mereka mengubah halaman lama keluarga Ritters menjadi lagun yang mewah dan memberi mereka tempat yang indah untuk mencipta banyak kenangan baharu.