A Rockin' Resort Pool
Pool Kings berusaha untuk mencipta projek yang menakjubkan yang mempunyai ruang untuk semua orang dalam keluarga besar. Terrmasuk gua batu semula jadi setinggi 15 kaki, bar renang naik, rak matahari dan ruang tamu luaran.