Dream Pool for a Dream Home
Satu-satunya perkara yang hilang dari rumah idaman keluarga ini ialah kolam renang yang sempurna jadi Pool Kings melangkah untuk memberikan mereka resort mereka sendiri yang menampilkan gua air terjun dengan gelongsor dan tepi infiniti.