Positively Potluck 4 Ways
Ree Drummond membawa juadah bawaan klasik ke peringkat seterusnya. Dia membuat kacang panggang chorizo, mengolah salad kubis Napa hebat, beri sentuhan baharu pada salad kentang hancur dan mencipta kek kotak ais beri biru Lemon yang menonjol.