Paige on the Ranch
Ree Drummond membuat makan tengah hari untuk Ladd dan gadis koboi barunya, Paige, yang sedang menghantar lembu. Ada pasta dengan pancetta dan jagung, salad cincang lada lemon, focaccia kuali dan aiskrim oren coklat mudah untuk pencuci mulut.