Portable Dinner Party
Ree Drummond memasak untuk parti makan malam di rumah sahabatnya, bermula dengan keju Jalapeno Pimento panggang. Hidangan utama adalah sosej panggang dan lada Bucatini, ditambah salad sitrus . Untuk pencuci mulut, Ree buat kek Poke krim espreso mewah.