Jump Shot
Apabila anak emas Hollywood dan bekas pemain bola keranjang Gavin Smith hilang, keluarganya dan detektif mencari jawapan tanpa lelah. Mereka digagalkan oleh watak-watak yang tidak berperasaan yang berpegang teguh pada rahsia mereka.