Defenseless
Sebuah kereta memecut ke bilik kecemasan hospital di Westchester, NY. Carlos Perez-Olivo, pemandu, telah ditembak di sisinya dan isterinya, Peggy telah ditembak di kepala. Penyelidik berusaha untuk mendedahkan apa yang telah berlaku kepada pasangan itu.