The Last Blitz
Pemain belakang popular Universiti Miami Marlin Barnes dan rakannya, Timwanika Lumpkins, dipukul hingga mati di apartmen Marlin. Semasa detektif mencari pembunuh ganas, jenayah itu menggemparkan masyarakat.