All Stars: Witches and Wizards and Warlocks, Oh My!Â
Damaris Phillips mencabar pasukan yang tinggal untuk guna kemampuan mereka untuk memastikan tempat mereka di finale utama. Untuk meneruskan, pasukan-pasukan mencipta cerita bertema ghaib sendiri sambil berhadapan takut kejut yang lain.