All Stars: Special Pumpkins UnitÂ
Damaris Phillips menjemput hakim Terri Hardin dan Dan Langan ke kebun untuk menjadi saksi tempat kejadian jenayah. Dia menugaskan setiap pasukan bintang mengukir lokasi jenayah menyeramkan, pelakunya dan senjata pembunuhan mengerikan.