All Stars: Battling BeastsÂ
Damaris Phillips menjemput pengukir ke makmal saintis gila, tempat mereka akan mencipta dua makhluk hibrid mengerikan yang sedang bertempur. Para artis berusaha sedaya upaya, tetapi bencana saat akhir memaksa satu pasukan bergegas.