Unidentified Fluorescing Opal
Kru Misfits terima leteran pemodal dan mentor 'Opal' Joe Kalmar kerana tidak menghasilkan jumlah opal yang dia harapkan. Kru Cheal bermula dengan sangat perlahan apabila gerudi tinjau gergasi mereka dilumpuhkan oleh kolam lumpur.