Back on the Horse
Rod, Les dan Sam buat percubaan terakhir untuk cari opal sebelum lombong runtuh. Kru Cheal menetapkan sasaran yang tinggi. Pemimpin pasukan Blacklighters Mark kembali kepada jentera berat yang hampir membunuhnya, tetapi tidak semuanya berjalan lancar.