Instant Noodles
Kembara jalan raya berbaloi untuk Opal Lovers apabila mereka memindahkan operasi ke Galur Diggers, tapak tempat Dan membesar dengan bapanya yang taasub opal. Pertaruhan di tapak Turners Rush mereka nampaknya tidak berbaloi untuk Kru Cheal.