Chicago Bears vs. New England Patriots
Sunny Anderson dan Vince Wilfork di Gillette Stadium dengan rol udang karang dan sandwic daging lembu Itali ketika pasukan New England Patriots dan Chicago Bears cuba dapatkan kemenangan daripada juri Kelsey Barnard Clark dan Ian Rapoport.