Indianapolis Colts vs. Denver Broncos
Sunny Anderson dan Vince Wilfork menuju ke Colorado tempat Broncos menjadi tuan rumah Indianapolis Colts. Pasukan Broncos dan Colts pertaruhkan semuanya dengan parti but kereta hebat untuk juri Eddie Jackson dan Ali Khan untuk memenangi tiket perlawanan.