Las Vegas Raiders vs. Kansas City Chiefs
Ketika Kansas City Chiefs dan Las Vegas Raiders meneruskan persaingan, Sunny Anderson dan Vince Wilfork mencabar dua pasukan barbeku untuk melangsaikan mata dengan hidangan mengagumkan untuk juri Eddie Jackson dan Kelsey Barnard Clark.