After Dark
Josie Ho bertemu dengan kumpulan muzik Singapura yang akan datang, The Sam Willows, untuk menunjukkan kepada rakan-rakannya rasa kehidupan selepas gelap gaya Hong Kong. Dia juga melakukan perjalanan ke Kowloon untuk melihat Pasar Malam Temple Street.