Old Town Central
Josie bertemu Kryz dan Daphne untuk makan tengah hari mi gaya Hong Kong dan roti telur goreng di Lan Fong Yuen di Old Town Central. Makanan bertemu fesyen ketika mereka menuju ke ruang hipster yang diubah suai untuk fesyen dan pereka sejak 2014.