City Escapes
Josie Ho meninggalkan kekacauan kota demi mencari inspirasi daripada kawasan luar yang hebat dan di Hong Kong, anda tidak perlu pergi jauh. Josie menjemput Marishka, seorang penulis pelancongan Indonesia, dan NaNoob seorang bintang media sosial Thailand.