Dislocation Disaster
Seorang wanita dengan jari kaki yang terkehel, seorang lelaki yang berjalan atas kuku kakinya, dan seorang wanita yang memerlukan kaki yang lebih gemuk adalah kes yang aneh untuk Dr. Brad dan Dr. Ebonie.