Witch's Toe
Dr. Ebonie dan Dr. Brad merawat wanita dengan cecair meleleh keluar daripada kakinya, lelaki dengan tujuh jari kaki di setiap kaki, dan tukang gunting yang menjatuhkan pintu keluli pada ibu jari kakinya 20 tahun yang lalu dan kukunya tumbuh cacat.